Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzeCo jak co, ale to dobrze, ABS to nie jest jakaś agresywna kontrola trakcji, więc nie ma powodów do paniki. A ceny ostatecznie spadną do normalnych poziomów, skoro będzie on w standardzie to producenci nie będą sobie naliczali za niego dużych kwot.
Odpowiedzszkoda mi by było na ABS wydać 5 zł...więc jesli chodzi o ceny to dość subiektywne...a po drugie, jak bede miał ABS niebędę mógł robić stopali na każdych światłach a to dla mnie bardzo ważne :)))
OdpowiedzDodatkowa waga rotacyjna plus sytem to jest jakieś 2-4kg z tego co słyszałem. ja podziękuję, zresztą nie lubię ułatwień bo zabierają całą frajdę.
OdpowiedzWiesz o czym w ogóle piszesz? Masa rotacyjna? ta może byc na oponie, która się obraca, a nie na stałym elemencie. Fajnie łykasz każdą papkę.
OdpowiedzWiesz o czym w ogóle piszesz? Masa rotacyjna? ta może byc na oponie, która się obraca, a nie na stałym elemencie. Fajnie łykasz każdą papkę.
Odpowiedz"waga rotacyjna"? a co to jest?
Odpowiedz